Blivande elitsugare?



Day 1;


Efter att ha hittat en morot i kylen började övningarna.. Dagens övning gick på att andas genom näsan när man suger kuk. Det är första steget mot bättre kuksugande.. så man inte känner sig kvävd med hela penisen i munnen (läs halsen.. det är ju målet).


Och för att jag ska bli en överlägsen kuksugare ska jag lära mig att bemästra det som kallas kräkreflexen.. Tog självklart den största moroten jag hittade så att det är lite av en utmaning att ta emot hela.


Stoppar moroten så långt det går och det är inte långt innan jag känner att det kittlar i svalget och kräkreflexen är nära.. One more time! .. Samma sak, kräkreflexen är stark och jag måste ta ett djupt andetag så jag inte kräks.. Men nu har jag kommit igång.. försöker komma ihåg att andas genom näsan samtidigt när jag försöker trycka moroten längre ner i halsen..

Känns omöjligt, men jag kommer inte ge upp.. NO WAY! .. Vägen mot att bli elitsugare har börjats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar