Julshopping..

Det regnar ute och det är så kallt så vi bestämmer oss för att gå till Åhléns. Det är hur mycket folk som helst, alla är ute och julshoppar.. precis som vi. "Han" frågar om vi inte ska gå till herravdelningen för han behöver nya jeans. Upp mot andra våningen.. Går runt och letar efter snygga, mörka jeans åt han men det är så mycket folk så det är nästan omöjligt att komma in i dessa små "butiker" och plocka med sig några jeans som skulle kanske passa.. Efter ett tag har vi lyckats plockat med oss tre par jeans som han ska prova, men det är långa köer till alla provhytter.


Äntligen är det hans tur att testa jeansen. Vi har hittat till underklädsavdelningen högst upp där köerna till omklädningsrummen var kortare och provhytterna större. Han går in och jag ser från glipan mellan golvet och provhyttens dörr att han klä av sina jeans. Man ser hans gamla jeans ligga på golvet i en hög och han öppnar provhyttens dörr. 


Där står "han" med mörkblåa jeans på sig som sitter helt perfekt. Han vänder sig om och visar hans baken. Jag känner hur jag vill bara röra på han. Hans rumpa ser så perfekt och tajt ut i de nya jeansen.
"Sjukt snygga" säger jag och ber han att prova andra paret. Han går in i provhytten och tar av sig jeansen.. Jag öppnar provhyttens dörr och går in.

Han ler lite och jag jag ställer mig på mina knän på pallen som står i provhytten så det är omöjligt för andra att se mer än ett par fötter i provhytten. "Han" står där med enbart klädd i hans svarta kalsonger och tröja.. Rör på han och börjar smeker hans kuk.. Känner hur den blir hårdare och jag drar av hans kalsonger som faller på golvet...


Han ger ett svagt stön när jag tar hans kuk i min mun. Den blir hårdare och hårdare. Hör alla rösterna utanför provhytten medans jag slickar hans kuk. Han stöter in den lite hårdare och lite snabbare i min mun. Jag kämpar allt jag kan för att inte låta för mycket när han munknullar mig. Vi hör några röster igen därute och det gör mig bara mer kåt. 



Hör hur det kommer mer människor och ser deras fötter passera vår provhytt... Tar ett hårt tag i hans kuk och fortsätter att runka av han samtidigt som resten av hans kuk är långt in i min mun. Njuter av att hans kuk glider fram och tillbaka.. Tar hans händer och sätter dom bakom mitt huvud... Han får styra tempot! 


Han trycker hans kuk långt ner i min hals samtidigt som han snällt men bestämt trycker mitt huvud mot hans kropp.. Känner hur hans varma sperma fyller min mun och jag fortsätter att suga av hans till han stönar och har sprutat klart.. Sväljer satsen och torkar mig runt munnen... Jag ber han köpa de där jeansen och går ut från provhytten..

... Jag vaknar till.. FUCK! ... Känner enormt behov att gå till Åhléns snart.. På riktigt!




2 kommentarer:

  1. Kan man skicka privata meddelanden till dig?

    SvaraRadera
  2. GET Hardcore movies With home made intercourse Toys Like A large Anal Dildo! visit And WATCH gigantic Dildo Slut In development at https://www.freefuqvid.com.

    The Solo Sex Dildo videos are gathering european ruler Valentyne extreme expanding her can with dildo free.

    Solo horny attractive lady Use All sort of things In Holes film-sixteen. Geeky Babe with Glasses. Insane All sort of things To Play On sodden Holes For lady cut. If it's not too much trouble appreciate and can pursue how to utilize solo sex with dildo butt-centric.

    SvaraRadera