En sak i taget







Idag har det inte gått så bra för mig.. Först och främst saknar jag fortfarande en lämplig dildo att öva med.
Har dock provat att öva lite med olika föremål som har den minsta likheten med en kuk, men det är svårt för att jag vågar riktigt trycka in den helt och känner hur halsen stänger sig.. Jag måste slappna av.
Vill så mycket men det är frusterande att halsen stänger sig och man rycker automatiskt bort den från munnen. En gång går bra, men andra gången så är det inte lika lätt och mina ögon börjar rinna.
 
Har tittat på Tristan Taorminos Expert guide 2 som handlar bara om att bli duktig på att suga kuk. (Se den tjejer! och ni killar kan gärna titta på ettan som lär ut männen att slicka på bästa sättet..). Definitivt värt att se! De tar upp deepthroating i filmen och hon är grym! Hon får deepthroating framstå som barnlek! Killen munknullar henne medans hon ligger huvudet neråtlutad från sängkanten. Positionen ser inte så bekväm ut, men han ser mer än nöjd ut! På filmen tipsar det om att man ska låta killen ligga på sängen medans man suger av honom. På detta sättet har kvinnan total control.. Och det gillar vi!
 
Jag hoppas att leveransen från posten kommer imorgon och jag kan ha en bättre träningsdag än idag..



 
Andra filmer från Tristan Taormino´s:

Expert Guide to Female orgasms
Expert Guide to the G-spot
Expert Guide to advanced anal sex
Expert Guide to anal sex
Expert Guide to anal pleasure for men
Expert Guide to rough sex
Expert Guide to threesomes
 
.. Jag kommer definitvt att se på fler an oral guide, men en sak i taget.. Som jag skrev tidigare "It´s not about doing it all, it´s about doing it right!"

1 kommentar: