Ett steg framåt och två tillbaka



Är orolig att om jag inte tränar idag går jag tillbaka till noll.. Tror inte att jag tappar "tekniken" att andas genom näsan och svälja, svälja och svälja medans jag trycker ner den i halsen, men att mina kräkreflekser blir starkare. Har ändå fått ner de lite .. tror jag!

Så jag laddar ner en film och lägger mig på soffan huvudet neråtlutad.. Definitivt lättaste positionen att få den långt ner i halsen.. Åtminstone engång.. Det svåra är att man ska göra det uppprepade gånger och i olika tempo.

Filmen heter "Tristan Taormino -Expert guide to oralsex"..
Jag tar in den i munnen så långt jag kan. Känner hur min andning blir snabbare. Försöker komma ihåg att andas genom näsan och slappna av.. Jag drar ut den sakta och återigen tar in den i munnen så längt jag kan.
Jag låter den glida in och ut i munnen sakta en stund för att sedan köra in hela ner i halsen..

Som vanligt blir jag väldigt upphetsad av filmen och det underlättar en del mina övningar.. Märker att jag mest leker och slickar på den med tungan istället för att få den långt ner i halsen.. Precis som de gör i filmen.

Lyckas några enstaka gånger att få den långt ner i halsen och känner mig så stolt (läs kåt).. ibland "stänger" dock halsen till och jag är tvungen att ta en paus.. Detta ska inte få hända när jag har "hans" hela i min hals.. långt nere i halsen..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar