Girltalk



Är inne på en sida som heter girltalk för att läsa den optimala guiden till en perfekt avsugning... Detta gör jag bara för att jag inte kan öva på min deepthroating förrans jag får min nya dildo hem. Jag fick dock tipset att jag skulle kunna använda en avskalad gurka som har en bra glid och är lång, men det känns ändå bättre att vänta tills jag får post. Nu i början känns det som att man vill ha en och samma sak som man suger i olika hård tempo och har total kontroll över..


Så tillbaks till listan som jag hittade.. Tyvärr är den "kompletta" guiden väldigt basic om man någonsin utövat en avsugning så har man gjort det mesta som skrivs på deras lista medans man suger han.. Så för oss tjejer som gillar att suga ger denna sida inte så mycket ny information..


Men jag gillar att de tar upp "avancerade tips" som alla tjejer bör känna till för att ge den extrema orgasmen till killen (se nedanför)... OOH Jag längtar att kunna Deepthroating och visa mina nya kunskaper till "han"... Hoppas, hoppas hoppas att jag kommer att lyckas! Måste ha tålamod.. Och öva!
-
Hittade även massa härliga positioner för oralsex..
Och personligen föredrar jag nog "Härskaren":
"Den här typen av avsugning kan utföras nästan var som helst och regelbunda omgångar av den här typen är varje killes dröm. Killen står helt enkelt upp eller lutar sig mot en vägg medan deras partner står på knä framför honom. Ställningen ger också bra tillgänglighet till de bakre regionerna om killen gillar den typen av aktiviteter."






AVANCERADE "KUKSUGAR" TIPS
  • Ha en isbit i munnen när du suger, det ger extra stimulering.

  • Ha ett finger i din killes anus under avsugningen, det masserar prostatan.

  • Försök svälja när snoppen är långt inne i din mun, det ger en kittlande känsla.

  • Börja gärna avsugningen när snoppen är mjuk och få honom styv.

  • Nafsa lätt med tänderna under avsugningen, men då ska det verkligen vara lätt!

  • Smek insidan på hans lår medan du suger honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar