Happy ending..



Jag lägger mig på soffan och börjar öva med gamla hederliga morot. Har huvudet bakåtlutad och trycker sakta ner moroten i halsen samtidigt när jag inbillar mig the real deal. Blir ganska upphetsad av att öva. På vardagsrumsbordet har jag min dator som spelar upp porrfilmen "Let me suck you XXX" .. Tittar på filmen samtidigt som jag övar på min morot.


Tjejen i filmen tar in de hela i sin mun och får honom att kippa efter andan. Försöker göra likadant som hon, men det lite emot så jag fortsätter att föra moroten fram och tillbaka så långt jag bara kan utan att få den för långt ner i halsen.


Märker att min hand glider mot mina trosor istället och jag endast tittar på filmen vart mannen kör in sin kuk i det bakre hålet på tjejen samtidigt som han stimulerarar hennes bröst med en hand och klitoris med andra...
Jag för moroten i min mun och får den långt ner i halsen och det känns så skönt samtidigt som jag måste dra ut den för att inte kräkas.. Tänker på "han" och fortsätter suga.. Det går mycket bra nu, men jag har svårt att föra den fram och tillbaka långt ner.. Helt nöjd!


Lägger ner träningen för nu (mer på dagen/kvällen) och fortsätter att titta på filmen som slutar med happy ending..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar