Call me Heather Brooke



Har kommit på att det är så mycket enklare att öva om man själv är kåt.. Har letat fram mappen XXX på datorn och tittat på gamla klassikerna samtidigt som jag övar..


 Känner mig hur duktig som helst när jag kan trycka ner moroten långt ner i halsen och njuta av det.. Det svåra är fortfarande andningen när man trycker någonting hårt ner i  halsen.. kuken kommer också att vara hård och när det väl gäller måste jag även tänka på att akta med tänderna och samtidigt slicka med tungan.. Exakt så som brudarna på "Let me suck you" filmen gör.. 


Eller Heather som för tillfället är min största idol.. För henne är det inga problem att ta en lång styv kuk i munnen och slicka kukens skaft för att sedan svälja satsen.. Fan "han" kommer att få kalla mig för Heather när jag suger av han..


Imorgon blir det massa övning för idag har jag vart och handlat bananer och halstabletter.. Men det är imorgon det.. Tror det blir svårare med en banan än en morot men det ska gå.. det måste gå..
Nu tar jag en isbit i munnen och trycker på play på VLC.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar