Långt ner i halsen



Övningen går bra, jag lyckas få ner den lååångt ner i halsen men bara en gång och sen kommer den naturliga instinkten att spotta ut. Jag vill mer än jag klarar av. Jag vill låta kuken glida ner i halsen på mig och att min prestation ska vara värd all beundran. Jag ska klara av tjugofem centimeter grov manlighet nerkörd i munnen och halsen. Jag ska klara av att utföra deepthroating.

Jag har ägnat denna förmiddag åt att träna med en banan. Jag la mig på rygg på sängen med huvudet över sängkanten medan jag tryckte bananen i munnen. På detta sätt kunde jag räta ut halsen och arbeta mig successivt längre och längre ner.. Halstabletterna kanske hade en liten hjälpande roll fast det är långt kvar varken med eller utan halstabletter innan jag klarar av att bli knullad i munnen.. Ordentligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar