En ny vän



Det är för svårt med en banan för den böjer sig inte det minsta.. Jag skulle behöva en real deal att öva med och det går inte så länge kräkreflekserna finns kvar. Så idag har jag lagt en beställning på en ny dildo. Hemma hittar jag "bara" Mr rabit och Crystal pink och om ni vet hur dessa ser ut så kan ni förstå varför det inte går att öva med mina "bästa vänner"..
Det blev en Vibe Therapy Sutra.. 100 % silikon och mycket böjbar.. Längtar att få hem den och börja övningarna!
"Vibe Therapy går utmärkt att ta med sig i duschen eller badkaret eftersom den är vattentät. En liten påse glidmedel följer med den här massagestaven för användning vid första gången" .. Hmm jag tror att jag kommer att trivas bra med min nya vän..


Jag tror att det kommer bli lättare att göra övningarna med en dildo som påminner mer om en riktig kuk. Har inte riktigt lyckats fantasiera att en banan är "hans" kuk som han stoppat i munnen på mig..
Oh, jag kunde ha shoppat hur mycket som helst, men en sak i taget.. It´s not about doing it all, it´s about doing it right!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar