Positionen



Jag fortsätter att öva med det jag har hemma tills jag får min nya leksak hemskickad, men det är svårt. Mycket svårare än jag trodde från början. Problemet är inte att jag inte klarar av att trycka den långt ner i halsen, men att jag måste klara av det flera gånger om och länge. Jag vill kunna öka takten på mitt sugande och bevisa att jag är lika bra på att suga oberoende på tempot..


Absolut lättaste är när jag lägger mig på soffan huvudet neråtlutad. Sen underlättar det väldigt mycket att vara upphetsad och det är inte så svårt så länge man har en porrfilm på bakgrunden. Jag får dock lite prestationsångest när jag försöker ta in den långt ner i halsen en gång utan att automatiskt spotta ut den medans 22 centimeter stenhård kuk försvinner helt ner i kvinnans hals .. på filmen.
_
På de flesta "amatör" (Tar emot att skriva amatör när man utför deepthroating i toppklass) deepthroatar filmerna står mannen upp och knullar kvinnan i munnen, med händerna på hennes huvud och fingrarna inflätade i hennes hår. För att slutligen spruta henne i ansiktet. Jag kan inte låta bli att undra om denna position underlättar deepthroatingen?!
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar